Passen en meten - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van IngeJudithSanne - WaarBenJij.nu Passen en meten - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van IngeJudithSanne - WaarBenJij.nu

Passen en meten

Blijf op de hoogte en volg IngeJudithSanne

11 December 2013 | Nederland, Amsterdam

Nu de tijd van winterstormen, handschoenen, mutsen en sjaals weer is aangebroken vinden wij het wel welletjes geweest en vertrekken wij lekker naar het zuidelijk halfrond. Morgen is het dan toch echt zo ver en beginnen we aan onze 6 weekse reis in Zambia. In Kasaba, een klein dorpje in het noordoosten van Zambia, zullen wij gedurende 4 weken stage lopen op de verloskamers in een klein ziekenhuis (allemaal natuurlijk onvindbaar op Google Maps). Hierna hebben wij nog een kleine 2 weken over om rond te reizen en zoveel mogelijk van de rest van het land te verkennen. Via dit blog zullen wij proberen jullie allemaal zoveel mogelijk op de hoogte te houden van alles wat wij daar uitspoken en natuurlijk over hoe het met ons gaat. Dit alles is afhankelijk van de beperkte internet mogelijkheden, dat is daar natuurlijk niet zo vanzelfsprekend. We zullen jullie in ieder geval zoveel mogelijk up to date proberen te houden!
Vanavond nog even genoten van onze laatste Hollandse maaltijd en ons eigen vertrouwde bedje, om morgenochtend richting Schiphol te vertrekken.
Hopelijk kunnen we jullie snel inlichten over onze belevenissen!
Liefs,
Judith, Sanne en Inge

• 12 December 2013 - 19:02

Davy:

Ontzettend spannend dames. Ik kijk uit naar jullie verhalen! :) xx

• 12 December 2013 - 19:40

Sonja:

Heel veel plezier daar in Zambia en goede reis.
    Geniet ervan.